28
Apr
2006

可能會給人罵

很多人也說李嘉欣是大美人,老實說我不覺得她美之餘,我更對她沒有什麼好感,不知是否與她有很多負面新聞有關‧近來她代言的Loreal廣告,十分造作,完全沒有美感可言‧

而一般被人認為似林青霞的張柏芝,在我心目中完全不能說是美,一來可能因為我不太覺林青霞是大美人,二來張柏芝實在全無氣質。前幾天與媽媽說笑,如果她演「撈女」的話,真的會是入型入格‧

我想我認為的大美人,應該是外表可以令我留下深刻印象,有少少觸電及驚為天人的感覺,而且要有氣質‧唯一給我有這個感覺的藝人就是Irene Jacob‧她是電影「紅」的女主角‧

 

而中國人當中,我就覺得鍾楚紅很有女人味,張曼玉就很有氣質‧如果說是大美人呢…就要想想…

Share
Notify of

我覺得李英愛唔錯, 後生o既時候真係幾靚.

講開 “紅”, 我睇 “藍” 的時候就覺得 Juliette Binoche 好有氣質, 好鍾意佢, 但近年佢肥o左好多 >.

我的留言沒 show 晒出來啊 :ooo

yaya

客觀而言,論五官,李嘉欣的確幾標緻,可惜面形未夠鵝蛋,而且近年也越來越瘦、青筋都現形了… /__\

我的一位繪畫老師就曾經說過,美女最難畫,因為沒有明顯特徵。我覺得鍾楚紅或者袁詠儀就是這一類。

不過,從周麗淇同周汶琦誰較漂亮也會引起討論就可以看到,果然和吃東西一樣,審美標準的確因人而異 =D

就算五官再美,如果沒有hit中心某一處死穴(我想這是每個人對某一類型的偏愛),在那人心目中美女的形象也就難以成立了。

ps. 有時我都覺得你幾討厭D有好多負面新聞既女星 XD

puffin

證明 rara 重視內在美多過外在美 XDDD

yaya

基本上美女既標準好多時都係眼大鼻高嘴細面尖尖,
就算睇一隻貓,眼大面尖都覺得可愛D XDDD
不過我都認為唔係眼大就好,
最緊要緊係眼神,同埋塊面既整體平衡感~

而肥瘦問題呢,好似張柏芝都係喇,
雖然話上鏡會比真人睇起黎肥,瘦返少少無可厚非…
但佢就算十二夜果陣肥左少少都幾好丫… 而家… /__\

Ah Mo @ bangkok

For charming actress, I’ll vote for Sophie Marceau.