02
Jan
2006

中學相片

終於上載完成…..總共為153張相片…好累….:)

Share
Subscribe
Notify of

6 Comments

I got new design for my blog page. If you have time, come to take a look.

新設計不錯喎…我去了留言呢 🙂

兩個spams XD

話說…轉了新版面很黃…在公司看實在太張揚了 :p
但係又冇icon可以轉回舊版面 /_

唯有要用Browser 的 back…
但back完再去其他link都會係新版面的….唯有back完再揀一次小雪人了 XD

你好笨啊…在馬騮仔樂園按回小雪人icon便可以了
在menu下面咪有兩個icon咯 =_=

Why you said you can’t sleep? What happen? How’s your pimples?

係呀, 今天剛看了中醫
佢話我熱, 開了七日藥, 下星期再覆診
希望會訓得好啦!
暗瘡退了一點, 但仍有些粒粒 T_T

6
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x