05
Mar
2007

補習

兩個舊學生都想找我和她們補數學,一個是中三,另一個是中一。兩個學生給我的印象都不是太好,中三那個每次都是在測驗或考試前才補習,而且時常臨時取消或更改補習時間;另一個則上堂木無表情,問一句只答一兩個字,遇上這兩種學生都很沒趣,所以我即時便推了。

而且我想自己有更多自由時間,我甚至連現在的學生也不想再補,那怎樣可以再兼顧多兩名學生呢!?

Share

8
Leave a Reply

8 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
  Subscribe  
Notify of
藍比

I think you should give up your tutorial life and have fun with me in doing exercises or going to the country side.

哈…GIVE UP補習我都有好多野做喎 :p

Gary

錢是慍唔曬的,開心很重要的,慍到好多錢又不一定會開心的.
最近雖然想慍多D錢退休,哈…三十幾就想退休…天真…不過其實自己只係想快D過D快樂D開心Do既生活o者.我覺得如果唔做一D事會開心Do既,o米唔好做o羅,唔會無飯開架…

Gary

不過想問下,你D學生唔會睇呢個網頁o既o可,佢地睇左老師話唔想教佢地可能會唔開心的.

他們唔知有呢個網的 :p

藍比

May be you can find some interesting jobs to do hence you can have less pressure.

my name

開補習社叫佢地一齊幫趁 :p

=_=
開補習社好煩的…